[OT] Psychoakustika je potvora

Čtvrtek Červen 25 00:26:02 CEST 2015

Ach jo, zase ty lampičly... nepatří tenhle problém už do dávnověku?
Je pravda že zkreslení TIM dlouho nikdo nedokázal pořádně změřit a
myslím že ani vysvětlit. Elektrikáři na tranzistorových zesilovačích
naměřili zkreslení desetiny procenta, na elektronkových podstatně více a
pro ně byly tranzistorové zesilovače jednoznačně nejlepší. Muzikanti
tvrdili pravý opak. Ale od doby kdy se ví co s tím a tranzistorové
zesilovače se podle toho navrhují,  problém "tranzistorového zvuku" už
snad patří minulosti.
http://www.kytara.net/printart.php?id=21

Anděl