Oprava UPS Eaton

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 24 22:56:57 CEST 2015

Zdravim

neznate nejakeho machra na UPS Eaton powervare ? Kolega ji ma a po
vypadku elektriny se zacala chovat divne. Dal to servisnimu partneru
Eatonu a ten to nedokazal opravit. Vymenovali desky se shodnym typem
UPS a zavada nezmizela. Dival se na ni i servisni technik Eatonu
a taky nic nevymyslel. Takze to bude chtit asi zazrak.

Uz se asi smiril s tim ze je na odpis, ale pokud by jste meli nejaky
kontakt na dobry servis dal bych mu jeste malou nadeji :-)