Re: Závada monitoru LCD

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červen 24 15:21:03 CEST 2015

 24.6.2015, 15:14:31

Tohle je typicky projev pro 2 zavady.
1. jak sam uvadite, umirajici elyt, pricemz to nemusi byt vizualne zjevne
(nafouknutej). Takze merit, mate-li ESR-metr nebo vymena. Pro zkousku
staci ke stavajicim paralelne pridat nejakej druhej, dobrej.
2. studenak, resp, prasklej pb-free spoj. Blbe se to hleda, proletovat
co jde, predevsim u tepelne namahanych souc. Jako posledni moznost,
zkusit celou desku pretavit horkovzdusnou pistoli.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz