OT: upadek civilizace (bylo: Re: MegaProcessor)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červen 24 13:31:44 CEST 2015

Nebyla tu řeč o rovnicích - já se obávám, že ta závislost na "externích
vědomostech" sahá hlouběji, než jsou i ty popisované zlomky...

A ano, člověk si poradí (ev. až v konkrétní situaci), pokud ovšem přitom
jeho výchozí úroveň nebude limitně nulová.

--
Jirka