OT: upadek civilizace (bylo: Re: MegaProcessor)

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Středa Červen 24 12:50:57 CEST 2015

Já zrovna dva běžné středoškolské studenty mám doma, takže zhruba tuším,
proč to tak je :-)

Zlomky se upravují na www.wolframalpha.com, takže není třeba to umět
ručně, stačí vědět, že to jde. Situace, kdy by bylo nutné upravit zlomek a
zároveň nebyl k dispozici přístup k internetu, neřku-li počítač, je v
reálné praxi (v práci, při výzkumu, ...) asi tak pravděpodobná, jako
životně nutně potřebovat oheň a nemít zapalovač.

Místo v paměťových strukturách mozku díky tomu může zaujmout spousta
jiných, aktuálně potřebných vědomostí a dovedností. Věci, které se učí
třeba ve fyzice, biologii nebo třeba historii jsou podstatně kvalitnější
než to, co jsme se učívali my, takže je to asi potřeba :-)

Aleš Procháska