MegaProcessor

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Červen 24 10:04:18 CEST 2015

Dnes sa to robi v Minecraft-e
Ti zdatnejsi vedia vytovrit computer v Minecrafte ktory hra minecraft

:)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Wednesday, June 24, 2015 9:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: MegaProcessor

Tohle mě zajímá. Jak tedy dnes učíte základy HW počítačů ? Čili co je ALU, řadič, strojová instrukce, atd. ?  My jsme v roce 1975 na ČVUT celý semestr s docentem Pluháčkem kreslili z hradel celý počítač, mělo to 16 instrukcí, nepřímé adresování, přerušení.
Nebo se takové věci dnes už prostě neučí ?

Zdravi
Jirka OK1MWW