OT: falesne transakce na AX ?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Červen 24 06:22:47 CEST 2015

Pořád se omílá, zda ty různé klamavé apod reklamy jsou zákonné a zda
neporušují předpisy, ale to je zcela vedlejší, nikdo totiž hlavně neřeší,
co si o tom myslí zákazník a ten není blbec... Takže ve výsledku v Tesco je
prázdné parkoviště a krachuje a oproti tomu v Lídlu je pravidelně skupinový
sex a na parkoviště se ani angličák nevejde. Baumax krachuje a kupuje ho
Obi, o 20km dál v PL je v sobotu ráno v 8h na parkovišti u Castoramy
(francouzský bau..) zácpa jak na Champs-Élysées a většina aut je z
CZ.Vrcholový management Tesco samozřejmě situaci svede na špatnou velikost
fontu v letáku, jaksik že částka v regále a u pokladny je jiná a většina
lidí už to ví, to oni neřeší.
K.