OT: falesne transakce na AX ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červen 23 21:52:03 CEST 2015

 23.6.2015, 21:41:08

Jadnou jsem slysel, jak to nejaky reklamni iluzionita vysvetluje.
Kdyz vyrobce tvrdi, "nase strecha vydrzi 50 let" a ona za 20 let
shije, je to podvod.
Kdyz tentyz tvrdi "nase strecha vydrzi tisice let" tak to podvod neni,
neb kazdy soudny clovek musi vedet, ze je to nadsazka.
No budiz. Je vsak zajimave, ze v pripade bundy se tremi prouzky od
veitnamce za 150, se na nadsazku, pripadne karikaturu originalu, jaksi
nehraje, presto ze kazdy soudny clovek musi vedet .....
Holt, vsichni jsme si rovni, ale nekteri jsou si jaksi rovnejsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz