OT: falesne transakce na AX ?

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Červen 23 12:52:41 CEST 2015

Dělat z někoho blbce může být podvod, ale nemusí.
Když mi někdo napíše, že něco stojí 42 USD, přičemž sleva je 90%, tak to
může být pravda a doopravdy slevil, nebo to nikdy za 420 USD neprodával,
pak ze mě dělá blbce. Což je dneska běžné.
Podvod v tom nevidím, má to tam třeba napsané celý rok, nic netají.
Chodím kolem jednoho pneuservisu, kde mají na fasádě už několik let
napsány velké slevy na kdeco. Je to podvod nebo ne? Oni nikoho
nepodvádí, aktuální ceny mi řeknou, jen kdysi možná něco slevili a už se
to ani neobtěžují sundat.
Tak jako ten zelený skřet, který protivně řve a tvrdí, že máme letního
ježíška a tím, že si koupím další nepotřebný krám, dostanu se slevou
nebo zdarma jiný krám. Podvádí nebo ne? Mě je to třeba nepříjemné a
proto u nich nenakupuji nic.
To co se kdysi používalo jako marketingová výhoda (slevy, akce atd.), už
dneska degradovalo na trvalé slevy a akce, megaakce, totální výprodej
(viděl i jsem i několik dní po otevření obchodu) a nikomu to ani nevadí.
Vy tomu říkáte jiný kraj, jiný mrav. Já říkám, že z nás dělají blbce.

Martin Hanek