OT: falesne transakce na AX ?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Červen 23 11:05:03 CEST 2015

Vy jste mě špatně pochopil, je to naopak, já si právě v DE nebo PL
supermarketu uvědomím, že mám "český syndrom", tj. že všude hledám podvod a
on tam není.... prostě se chovají k zákazníkovi jinak a žádné laciné fígle
jako v českém tesco nezkoušejí.
K.

Dne 23. června 2015 10:56 Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz