Akustický rezonátor

hamouz na divesoft.cz hamouz na divesoft.cz
Pondělí Červen 22 13:30:21 CEST 2015

Zdravím

Potřeboval bych navrhnout uspořádání akustického rezonátoru, tak aby se dala zjistit
rezonanční frekvence. Něco jsem vygooglil, ale to co potřebuju jsem nenašel.

Účelem je zjistit rezonační fekvenci dutiny a z toho spočítat rychlost
zvuku, náplň bude směs plynů.

Požadavky:
  - uzavřený rezonátor, protože otevřený prostor není k dispozici, bude to celé
    zabudované v dost zaplněném prostoru. Také aby příliš nezáleželo
    na toleranci montáže elektroakustických měničů.

  - musí tam být přívod a odvod plynů, na protilehlých stranách, aby
    šla při servisu vyfoukat případné zkondenzovaná vlhkost.

Nevím jak navázat měniče a kde udělat přívod a odvod plynu, aby co
nejméně ovlivňoval rezonanci.
Akustiku jsem sice kdysi na škole měl, ale dávno a nikdy jsem ji od té
doby nepotřeboval a tak všechno úspěšně zapomněl :-(

Tomáš