Cim zvedat klapku pred vetrakem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Červen 22 10:51:46 CEST 2015

On Mon, 22 Jun 2015, gatilo wrote:

> 22.6.2015, 10:41:47
>
> Pravda, na auto sortriment jsem zcela zapomel. Pritom motorky k
> centralu jsou tak levne, ze se snad ani nevyplati chodit na vrakac.
> http://www.dobry-obchod.cz/produkt/s2202-servomotor-s-2202/

Tohle jsem mel rozdelane - je v tom motorek z auticka na autodrahu
a pak bud sroubovice/matka nebo ozubene kolo/ozubnice . Pusti se
proud a jede to nadoraz bez vypnuti ,kdyz se proud vypne tak to
pruznost te gumy kolem zase stane zpet. Je to spis pro pulsni provoz,
trvale by se ten motorek asi spalil.