Adresové cykly u klasické '51

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Červen 22 09:01:25 CEST 2015

Zdravim,
  ano, presne tomu tez nerozumim. Abych byl naprosto presny, v tom automatu
je 8032, cili s 256B RAM a bez vnitrni ROM - a k tomu je zevne pridelanych
64 kB RAM - opravdu v provoznim stavu je v celem adresovem prostoru vyjma
poslednich 16 B RAM a na poslednich 16 B je MMIO :-). Dale tam je 32 kB
"BOOT ROM", ktera napred zkousi, zda lze bootnout do RAM, pokud ne, tak zkousi
volat na cisla dohledoveho centra a program si stahnout pres modem a pokud ani
to neprojde, tak ceka na technika, ktery to uz nejak ozivi :-). No a pak je
tam prave jeste ta diagnosticka zasuvka, do ktere vede taky cela sbernice a
nejake ty signaly z toho strankovaciho prepinace, takze to z ni taky asi umi
bezet.
  Experiment, zda to bezi opravdu z toho modulu, bude proveden dnes odpoledne
:-). Dam vedet.
  Zdravi Pavel