Kolikove a dutinkove listy - jak spojovat?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Červen 21 22:43:20 CEST 2015

No tak schvalne som rozpitval piny z dvoch roznych preciznych patic. V
podstate tie piny boli v hornej casti valcove puzdra s pruznou, asi
mosadznou, vlozkou; zhora zabezpecenou proti vysunutiu zalisovanim okraja
toho valca. Jedna vlozka bola v priereze v tvare pismena velke omega,
moznoze sa pri zasunuti plocheho pinu dokazala natocit tak, aby pin
prechadzal tym otvorom na spodku omega, ale mozno ze sa len jednoducho
roztiahla; druha bola trocha rafinovanejsia - valec so spodnym koncom
rozstrihnutym do 4 casti, ktore boli k sebe pritlacene, takze tvorili
akysi pruzny lievik.

Nic v rafinovanosti toho FRB pinu, ale ani som take necakal.

Ako vravim, mozno poznate kvalitnejsie dutinky, mozno priamo urcene pre tie
koliky; ale ak sa do toho da zasunut integrac a drzi tam, tak by som mal
pochybnosti.

wek

PS. Asi viete co si myslim o bezkontaknych poliach, ze; pochopitelne dovod
je ten isty...