este k tym statniciam

Galloth lordgalloth na gmail.com
Neděle Červen 21 21:33:31 CEST 2015

Zdravim,

ja se posledni dobou domnivam, ze problem je to, ze se na vysokych skolach
uci. Drive tam prednasejici prednasel, cvicici vedl cviceni a student
studoval. Odpovednost, aby se nekdo neco naucil byla tedy na studentovi. V
dnesni dobe, kdy se na VS uci tam uz nejsou studenti, ale zaci, kteri
ocekavaji, ze jim ty znalosti nekdo do hlavy naleje. Proste se jim po
stredni nechce do prace a vysokou skolu chapu ne jako moznost ziskat
vedomosti, ale jako pokracovani stredni skoly.

Samozrejmne takovy nejsou vsichni, ale staci urcite procento zaku v rocniku
a je konec.

Mozna je problem uz v pracovnim trhu, kdy vetsina zamastnavatelu chce
vysokoskolsky vzdelane lidi i na praci, kde by plne vyhovoval stredoskolak.
Pak se neni cemu divit ze ti, kteri by meli jit po stredni skole do praxe
se odchazeji nudit na vysokou skolu. Nebavi je to, nechteji to vedet, ale
potrebuji diplom pro to, aby mohli delat neco uplne jineho.

Honza