Kolikove a dutinkove listy - jak spojovat?

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Červen 21 19:09:29 CEST 2015

Proc spatne? (Ne)spolehlivost kontaktu nebo neco jineho?

Mam za to (mozna se ale pletu), ze ty precizni dutinky maji v sobe neco
jako hyperboloidni kontakty, tzn. mnozstvi napruzenych pozlacenych
dratku na vnitrnim valecku. Nedavno se to tu probiralo a daval jsem
odkaz na Teslu Jihlava a jejich Hypcon
(http://www.teslaji.cz/soubory/obrazky/nova_tesla/Produkty/Standardni%20konektory/Kontakty%20hypcon/391acz.jpg),
uz kdysi pouzivany v konektorech FRB....to by melo zarucovat hodne dobry
kontakt.

Hranate piny a prislusny protikus mi prijdou uz z principu malo
spolehlive - dutinka je pouze malo pruzna vidlicka zajistujici jakysi
pritlak pouze ze dvou protilehlych stran...

--
Jirka