Dokumentace kodu

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Červen 19 20:08:02 CEST 2015

Ja jsem psal o doporuceni omezit mnozstvi komentaru ne o jejich zakazu.
V te knize se jen je doporucuje komentare nahradit lepsim pojemnovanim
nazvu promennych nebo funkci. Pro slozitejsi algoritmy a rozhrani
samozrejme komentare patri.

Napriklad v tomhle se nikdo nevyzna, ani autor:
x = z * 1,21;

Ale kdyz to prepisu:
CenaVcetneDPH = CenaBezDPH * SazbaDPH;

Tak k tomu zadny komentar neni treba.