Spínání ledničky.

jurp jurp na volny.cz
Pátek Červen 19 12:46:13 CEST 2015

To relatko se mi podle pdf moc nepozdava.
Ono ASI vydrzi, ale na bezpecny dlouhy provoz bych to nevidel.
Jmenovita zatez je uvedena pri 120VAC, u tech vetsich zase pri
250V/277V, prestoze udavaji Vmax=240VAC.
U "normalnich" prumyslovych rele se uvadi pracovni napeti 250V
a max. ~440VAC.
I to izolacni napeti 1kV a 500V mezi kontakty je malo.
Ja bych pravil, ze tohle rele je tak na max. 120VAC pouziti.

JURP