Zneužití volání o vyproštění z výtahu

"J. Polívka" jpolivka na volny.cz
Pátek Červen 19 12:42:08 CEST 2015


No jo a kdo ho vyprostí ?
Zvonek zvoní a nic se neděje, ještě možná tak ta siréna.
Budeme muset probrat právní hledisko.
Vyproštění je ve smlouvě a nerad bych aby tam někdo, kdo zazmatkuje, 
umřel na infarkt a byli bychom pak žalováni.
Jindra Polívka


Dne 19. 6. 2015 v 12:25 jurp napsal(a):
> A nejde prenastavit ridici jednotka versus komunikator servisni firmou
> na jiny rezim?
> U nas je komunikator mimo provoz, pokud nedojde k vypadku napajeni,
> nebo poruse rizeni,pripadne menice pohonu. Pri normalnim stavu je na
> tom tlacitku jen zvonek.
>
> JURP
>
> Dne 19.6.2015 v 11:49 "J. Polívka" napsal(a):
>> Hezký den všem,
>> neví někdo prosím jak zamezit škodiči v tom aby si přivolával vyproštění
>> z výtahu přes hlasový komunikátor, který je ve výtahu instalován ?
>> Když přijedou technici, tak tam nikdo není a stojí to pěkné peníze.
>> Mohou si takto i firmy přilepšovat ? nebo technici, když mají příplatek
>> za výjezd ?
>> Existují nějaké takové poznatky ?
>> Za případné odpovědi děkuji.
>> Jindra Polívka



Další informace o konferenci Hw-list