Zneužití volání o vyproštění z výtahu

"J. Polívka" jpolivka na volny.cz
Pátek Červen 19 12:09:16 CEST 2015

To je velký problém, nedávno jsem nechával vyprostit pána ve věku kolem
80 let a neměl u sebe mobil a neuměl použít komunikační systém ve výtahu.
Takového člověka a ani žádného jiného tam nemůžete nechat "vydusit" .
Někteří lidé v případě zablokování výtahu propadají panice apod.
Pro nás je to problém a jedno plané vyproštění stojí i přes 2 tisíce.
Jindra Polívka