Zemní smyčka.

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Červen 19 11:46:12 CEST 2015

Oddělení ochranného vodiče přístroje od sítě pro malé signály (právě
něco, co bývá v zemní smyčce) se řešilo už kdysi vložením antiparalelní
kombinace výkonových diod do přívodu PE. Už jsem to tu tuším kdysi psal
možná i s uvedením "profi" obvodů na toto téma (byly složitější).

Diody mohou příp. být ještě i sériově, pokud se má dosáhnout vyššího
prahového napětí. Měly by každopádně být co nejbytelnější a nejlépe
experimentálně takového typu, který se při přetížení speče a zkratuje,
tj. nepřeruší. Obecně jsou to ta provedení, která mají chip z obou stran
přímo v kontaktu s tlustými přívody, tj. nikoliv čip připojený
termokompresí drátkem.

Samozřejmě to není dle normy, ale to ať si každý zváží sám.

Tady

http://www.ges.cz/cz/hledat/?search=transform%C3%A1tor+audio

je pár audiotraf s cenami nižšími než auto (i silně ojeté).

Jinak já mám ve zvuku z PC ruchy i třeba při pohybu myší (jsou slyšet v
tichu, pokud mám nastavenou vyšší hlasitost), ale PC prostě nepovažuju
za zdroj kvalitního zvuku. Udělal jsem pár pokusů s vedením a zapojením
vnitřních zemí, trochu se to zlepšilo, ale nevyřešilo.

Dál jsem to neřešil ani já.

--
Jirka