Zemní smyčka.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Červen 19 10:41:09 CEST 2015

Dobrý den,
mám Raspberry Pi s USB zvukovkou a výstupem vedeným do zesilovače.
Zesilovač napájím adaptérem na 12V, k němu mám připojen také step-down
na 5V (čínský modul s LM2596), který napájí RPi.

V reproduktorech je slyšet pískání a různé pazvuky, hlavně při bootu -
je slyšet "čtení z SD karty", jak problikává zelená LED na RPi, tak
vydávají zvuky reproduktory. Pokud RPi napájím ze samostatného adaptéru
je to v pohodě.
Napadají mě 2 možnosti:
- zemní smyčka - ta tam samozřejmě je
- nekvalitní výstup step-down s LM2596

Tipuji to na zemní smyčku. Co s tím? Řešení je několik, ale žádné se mi
moc nelíbí:
- 2 napájecí zdroje - adaptéry
- galvanicky oddělený měnič pro RPi, třeba TMH1205
- galvanicky oddělit zvukový signál nebo USB

--
Martin Hanek