VOIP

AZe aze na seznam.cz
Pátek Červen 19 10:01:15 CEST 2015

Dík ta tip. Máte zkušenost s konkrétním přístrojem? Pro vyzkoušení, jak to bude fungovat, by možná stačilo použít levný telefonní adaptér (HT70X ?), na něj plácnout stávající přístroje a paxe uvidí.
aze

From: Jan Kuba
Sent: Thursday, June 18, 2015 10:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: VOIP

Potvrzuji, Odorik má super podporu, sám jsem řešil nějaké věci a rychlé, věcné a fundované odpovědi prakticky ihned!

Navíc velké možnosti v nastavení a dobré ceny...

IPVOX nebrat, sice se zdá, že už se to nějak "umoudřilo" ale byla doba, kdy to "víc nešlo než šlo..."

Jako zařízení nějakou bránu? A k ní si připojíte cokoliv ( i nějaký starý oldphone, nebo telefonní mincovní automat :-)