Dokumentace kodu

bubnikv . bubnikv na gmail.com
Pátek Červen 19 08:41:05 CEST 2015

>  No v jedne knizce se pise:
>  "Dobre napsany kod nepotrebuje komentare."

S dovolením, považuji se za dost tolerantního člověka, ale z podobných
výroků mám fyzickou potřebu zvracet. A to proto, že jsem v jedné
nejmenované německé nadnárodní společnosti zažil stejnou kulturu. Daná
společnost se vzhlédla v "Agile programmierung". Tedy "Agile programmierug"
metoda byla této pobočce velké německé nadnárodní společnosti vnucena
externí SW vývojářskou firmou, jejíž hlavní úloha je jistě co nejdéle
udržet obchodní vztahy. Agile programmierung náboženství hlásá spoustu
podivných věcí, mimo jiné tu o nulové potřebě komentářů.

Po 13 letech praxe a pozice SW architekta středního týmu jsem poprvé v
životě nebyl schopen zapracovat se do kódu mimo jiné proto, že nebyl
dokumentován a že se mi pod rukama velmi agilně měnil.

Vojta Bubník