predovodnik U (nebo I) na I pro rizeni ventilu.

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Čtvrtek Červen 18 22:31:08 CEST 2015

Dobry den,
ridit by se tim mel proporcionalni ventil (cerpani betonu do trysky pri
injektazich). Ridici system mame, ale jsou tam jen (nekompatibilni) ridici
vystupy 0-20mA/0-10V.
Trosku tapu co presne hledat (chybi mi zakladni elektromech. predstava
kterou datasheet k tomu ventilu prepoklada), ale odkazy od obou panu
vypadaji docela dobre, takze se tam poptam.
Dekuji za nasmerovani,
TM.