Dokumentace kodu

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Čtvrtek Červen 18 14:28:27 CEST 2015

Tak nejak to vidim aj ja s doxygen. Nepouzivam ho, ale ako sa v nom
zapisuju "navody" a popisy k funkciam sa mi paci a pouzivam to tak, len
pre seba. Vedlajsi efekt je, ze keby na to niekto ten doxygen pustil,
tak by z toho asi ta dokumentacia vznikla :) ale ako niektore IDE pchaju
hviezdicky a podobne veci do komentarov vadi aj mne. C++ komentare zas
pouzivam na zapoznamkovanie kusku kodu, ked nieco odladujem a niektore
editory ho daju inou farbou ako bezny blok poznamky a to mi tiez
vyhovuje. Vsetko je hned jasnejsie, co je poznamka a co "vypnuty kod" :)

Jaro