Dokumentace kodu

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Červen 18 11:57:07 CEST 2015

Ano, vyznal bych se v tom, ale měl jsem na mysli něco jako souhrnný
dokument, obsahující např. jaké funkce mám k dispozici, jaké procesy se
dějí v přerušení od timerů, prostě celkový náhled na složitý projekt
násobně větší než ten snake game. Doxygen mi přijde jako zanášející bordel
do kodu a dělá jej tak nepřehledným. Bloková schémata zas příliš jednoduchá
nepopisující souvislosti. Nejde o to popsat každý řádek funkce, spíš něco
co když přečtu tak získám obecný přehled co se tam děje.
K.