Re: Chyba v křemíku u AT91SAM7S

Tomáą Hamouz hamouz na divesoft.cz
Středa Červen 17 14:22:37 CEST 2015

> Hm, dakujem za vysvetlenie.

> Toto znie ako dost debilna chyba, nech sa nikto nehneva; naviac to z tej
> erraty vobec nie je jasne ze toto je mechanizmus tej chyby.

Souhlasím. Ač jsem to četl několikrát, tak skutečný význam jsem
pochopil aľ poté co jsem na tuto chybu narazil v praxi.

> Na druhej strane, vo vacsine variant cipu uz toto (ako aj dost velka cast
> poloziek z tej inak hrozostrasnej erraty) vyzera byt opravene... alebo to
> pracujete na FW k uz existujucemu starsiemu HW?

Jedná se o upgrade FW, musím zachovat kompatibilitu s původním HW.

Debilních chyb tam je povícero.
Např. generování PWM. Dle DS úľasná vlastnost, kdyľ nastavím nulovou
nebo plnou střídu, tak to znamená ľe se výstup nebude měnit a nastaví
se na 0 nebo 1 (pro řízení podsvitu LCD jako dělané).
V praxi kdyľ nastavíte plnou střídu, tak se generování zastaví, ale
výstup se invertuje. Tzn. poté co střídu vrátíte na normální hodnotu
je výstup invertovaný :-(( Kdyľ to uděláte podruhé, vrátí se na původní
polaritu.

Tomáą