SATA a kontox

Středa Červen 17 10:20:34 CEST 2015

O spolehlivosti konektorů SATA nemám informace.
Ale pracoval jsem ve firmě, kde se na výrobních linkách používaly desítky
ručních skenerů čárových kódů - tyhle:

http://www.whp.cz/admin/img.php?p=img&idobr=63&width=670

Já jsem měl na starosti, aby ty skenery fungovaly. Tak když mi přinesli z
výroby náruč nefungujících skenerů, tak většinou stačilo skener rozebrat,
rozpojit a zase zapojit konektorové spoje co tam byly a zase to nějakou dobu
fungovalo.

"

"