[OT] vyber notebooku zvladajiciho ext. UHD rozliseni

Úterý Červen 16 10:26:22 CEST 2015

Předpokládal bych, že když má notebook UHD rozlišení, tak ho dokáže poslat
i na externí monitor. A podle rozlišení displeje se dá v e-shopech
filtrovat:

https://www.alza.cz/notebooky/18842920.htm#f&cst=0&pg=1&pn=1&par79=79-2808&sc=2295
http://www.czc.cz/notebooky/produkty#q-c-0-f_2029058=s3840%20x%202160%20%28UHD-1%29

Jinak bych se domluvil předem s obchodem, jestli to rozlišení UHD notebook
umí a pokud ne, jestli by šel vrátit. Další možnost je vzít s sebou ten UHD
monitor a vyzkoušet před koupí.

P.K.