Re: pájecí stanice

Úterý Červen 16 09:05:44 CEST 2015

Dne 15. června 2015 23:57 Jirka <zaloha na volny.cz> napsal(a):

> No a teď mám Čínu http://www.jpeg.cz/images/2015/06/15/cdN4.jpg . S
> českými se nedá srovnat ani provedením, ani funkcí, ale používám převážně
> tělískovou páječku s regulací a tak se to dá přežít...

Máme tu další elektrikářský evergreen "jakou páječku" ;)

Ta čína na mě moc dobrý dojem neudělala, měl jsem to v ruce a to upevnění
očka je takové nějaké mizerné - utahuje se to rukou, prsty po tom kloužou,
bude tam přechoďák a bude to málo hřát. Asi by to šlo utáhnout
kombinačkama, ale to se zase odrbe.

Doporučuju tesláckou klasiku, dneska to vyrábí firma Nuba, dokonce se dělá
ve třech variantách výkonu. Po delším používání vyžaduje tunning, protože
ty M3 závity se časem vyžvejkaj, pak stačí proříznout na M4 a je to na furt:

http://www.nako.cz/7333-trafo-pajecka-nuba-etp4-kyjovjan-75w.html
http://www.nako.cz/1151-trafo-pajecka-nuba-etpiii-kyjovjan-100w.html
http://www.nako.cz/609-trafo-pajecka-nuba-etp5-kyjovjan-125w.html

P.K.