pájecí stanice

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Červen 16 08:48:21 CEST 2015

Možné tvarování smyčky pro speciální účely je podle mě snad jediná
výhoda té klasické.

Dlouhoživotnostní verze má mj. tu vlastnost, že tepelný výkon je
soustředěn v oblasti hrotu smyčky (železo má při stejném průměru
podstatně větší odpor na jednotku délky). Pistolku používám na věci,
které se tělískovou špatně prohřívají, takže je to takhle ideální.

Jo a ty smyčky jsem hrozně nerad měnil, zvlášť když se přepálila vždycky
v "nejlepší" chvíli...

--
Jirka