pájecí stanice

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červen 16 02:35:04 CEST 2015

Já jsem nikdy nedokázal přijít na chuť těm věčným pájecím očkům.
Používám smyčky z postříbřeného Cu drátu o průměru 0.8mm.
Kdysi jsem počítal, na jak dlouho mi vydrží to klubko drátu, které jsem
zprivatizoval
kdysi dávno ve znárodněném průmyslu. Vyšlo mi, že by to mělo vyjít do
mých nějakých
250 let věku, tak snad to stačí. Případně v té době koupím další špulku.
Na páječce mám připájené mosazné svorky z čokolády.
Délkou smyčky se dá i pěkně regulovat max. teplota/výkon hrotu.
Navíc se dá snadno vytvarovat do různých tvarů pro odpájení součástek. Např.
dvouhrbý velbloud pro odpájení SMD pasivů.

Já mám ten typ, co byl mezi těmi Vašimi. Takže hranatý kryt na trafo,
ale rukojeť je
stále ergonomicky zakloněn dozadu a ne dopředu, tak to má myslím ta Vaše
hranatá.
Konstruktéři se dobře inspirovali krátkými palnými zbraněmi, takže pěkně
padne do ruky.

PL