Tipy pro praci s horkovzdusnou pajeckou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 15 23:21:16 CEST 2015

Pokud není předehřev, tak napřed vyhřát desku. Tedy ne jen danou sundávanou
součástku, ale i její okolí. Tím se jednak omezí příliš velká pnutí, ale
hlavně to pak
jde sundat snadno i při rozumné teplotě vzduchu.
Jak moc prohřát zjistíte. Když bude mít okolí tu správnou teplotu, tak
pak stačí
zaměřit cílený proud vzduchu na konkrétní součástku docela krátce, a ona jde
najednou dolů jako po másle.

Ekodvory jsou příjemný zdroj testovacího materiálu.
Dneska ale díky stupidním nařízením je problém z nich něco dostat.
Osvědčená praxe je, že je dobré se tam stavit později večer nebo brzo ráno,
ideálně po víkendu. Spousta lidí tam totiž prijede po zavíračce, a tak
ty krámy
prostě položí před bránu a odjedou. Tak pokud má člověk štěstí a je
rychlejší
než homelesáci...

PL