Tipy pro praci s horkovzdusnou pajeckou

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Červen 15 22:37:31 CEST 2015

Sežeňte si pár vyřazených SMD desek a zkoušejte.

Obecně řečeno je zpravidla potřeba vyšší teplota a kratší čas, ale není
to zdaleka universální. Prostě to musíte dostat "do ruky a oka". Je k
tomu samozřejmě potřeba perfektně vidět.

Osobně provozuju už léta Aoyue 850 (jednu z prvních, bez indikace
teploty) a jsem spokojen.

--
Jirka