pájecí stanice

Pondělí Červen 15 22:22:26 CEST 2015

Já jsem si předehřev dělal, protože bych se bez něj neobešel. Pájím
desky, kde je 70 um měď, na tom Cu pásovina a hned vedle ní řada
tranzistorů v TO220. Mám v tom tři tělíska do ERS50 a desku z ERS50.
Teda né tu původní, udělal jsem si svoji. I s výstupem pro měřidlo,
které mi ukazuje teplotu. Bylo to nejjednodušší.
Anděl