ovladaci pedal pro navijecku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 15 17:29:43 CEST 2015

Používám pedál v jiné aplikaci, připojil jsem si pedály z nějaké herní
konzole
(přinesl jsem si je z ekodvora, kde na ně několik dní pršelo atd.). Fungují
bezproblémově.

Ve vašem případě bych se ale zamyslel i nad druhou stranou - lepší ošetření
v elektronice té navíječky. Vzhledem k účelu to asi nebude žádný komerční
výrobek, ale DIY řešení s nějakým MCU. Ošetření skokových jednorázových
výkyvů by to mělo řešit. A popravdě řečeno tam mělo být asi už od začátku,
řekl bych.

PL