Piskajici civka v LCD monitoru

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Červen 15 16:44:33 CEST 2015

Ten tlak se pres DPS muze i prenaset jinam. Je totiz docela divne, ze
piskaji i jine civky po vymene... Stetoskop to lokalizuje bez pochybnosti.

Ta impregnace by mela byt vakuova, protoze jinak se nedostane vsude (pod
vinuti) a nic se nezmeni. Nebo alespon prstolep "vodicku" (ultra thin).
Ten - pokud zrovna okamzite neztuhne, coz zavisi mj. na teplote,
vlhkosti a chemickem slozeni lepeneho predmetu - ma sanci navzlinat
opravdu do nejmensich mezer.

Je to proste laborovani s nutnymi znalostmi kdeceho.

Co to je presne za model monitoru?

--
Jirka

Dne 15.6.2015 v 16:25 Jan Smrz napsal(a):
> Piska opravdu civka, kdyz ji primacknu prstem, tak se ton mirne zmeni.
> Na osciloskopu vidim, ze stredni frekvence je 260KHz, ale meni se. V
> podstate co perioda to trochu jina strida.
> jedna se o zdroje primo na desce displeje, z teto desky uz jdou kontakty
> primo na radky/sloupce LCD. Zvuk se meni podle toho, co se zobrazuje.
>
> J.S.

>>> neprijemne. Zjistil jsem, ze to delaji civky v rizeni displeje. Jsou tam