Cuprextit z GM

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Červen 15 11:35:14 CEST 2015

Dobry den
Tady bych se GM trochu zastal.Kupuju tak odhadem 50 kusu rocne na male
vzorky na prodejne.
Vetsinou beru 200 x 100 mm jednostranne i dvoustranne s fotorezistem.
Kvalita je stale stejna s drobnou vyjimkou ,kdyz prechazeli na jiny
fotorezist (uz je to par let - kryty modrou folii).
Bezne na nich delam spoje a mezery 0.25 mm ,chyby ve fotorezistu
prakticky nejsou.Doba osviceni je stale stejna.Je to vzdy sklolaminat.
   Fanda