ovladaci pedal pro navijecku

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Červen 15 11:29:03 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 15.6.2015 od nevrklap na volny.cz:

> mame takovou improvizovanou navijecku, krokovy motor s univerzalni
> celisti a driver s displejem.. ridime to tlacitky tam a zpet a
> pedalem - rychlost otaceni (0-max.). Ten pedal je ted s
> potenciometrem pro nejake hudebni aplikace, asi za litr... problem
> je, ze na zacatku drahy ten pedal dava obcas stejne napeti (delic)
> jako nekde ke 2/3 drahy.. cili se obcas stane, ze misto aby se
> stalo, tak se navijecka zblazni a parkrat se rychle zatoci, coz je
> neprijemne...

> nemate prosim nejaky jiny napad?

Pedál s volantem na hry :-) Nevím, co je uvnitř, ale je to levné.

Jinak zrovna se chystám navrhovat a vytisknout na 3D tiskárně pedál
pro ovládání svého zařízení. Tedy já tam budu mít jen spínač, mně to
stačí, ale není ho navrhnout třeba také pro magnetický rotační
kodér. Tak kdybys měl zájem...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem