ovladaci pedal pro navijecku

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Pondělí Červen 15 10:56:25 CEST 2015

Zdravim,

mame takovou improvizovanou navijecku, krokovy motor s univerzalni celisti a driver s displejem.. ridime to tlacitky tam a zpet a pedalem - rychlost otaceni (0-max.). Ten pedal je ted s potenciometrem pro nejake hudebni aplikace, asi za litr... problem je, ze na zacatku drahy ten pedal dava obcas stejne napeti (delic) jako nekde ke 2/3 drahy.. cili se obcas stane, ze misto aby se stalo, tak se navijecka zblazni a parkrat se rychle zatoci, coz je neprijemne...

chci ten pedal vymenit, idealni nahrada by bylo neco s Hallovou sondou (robustni a spolehlive..), treba toto:
http://www.elensrl.com/aa020086-1-electronic-pedal.html
ale napsali mi, ze cena s postovnym cca 8kKc s dani, coz je dost..

napadlo me pouzit plynovy pedal z auta, napriklad:
http://www.cc-autodily.cz/pedal-plynu-octavia-2

ale nepodarilo se mi najit zapojeni, jestli by to slo pouzit..

nemate prosim nejaky jiny napad?

Diky
P.