SATA a kontox

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pondělí Červen 15 10:42:01 CEST 2015

Vypada to, ze jsou vice a mene povedene SATA konektory (kabelove konce).
Mam doma (v supliku, je mi lito je vyhodit, ale vim, ze je pouziju pouze
nouzove) SATA kabely s plechovymi zamky, ktere se zasouvaji volne a
reaguji na skaredy pohled. Aktualne pouzivam to, co pribaluje HP ke svym
"skoroserverum", zamky nemaji, jdou ztuha a neni s nimi problem.
Jak ale poznat holym okem dobry konektor od spatneho, to nevim.

Zpomaleni jsem nepozoroval, ale sypalo to chyby na konzolu, tak jsem to
resil hned.

   TomM