Re: článek o Arduino IDE na rootu

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červen 14 00:53:49 CEST 2015

 14.6.2015, 0:40:29

To si tak treba budete v klidu sedet v hospode u obeda a najednou tam
vlitne nejakej magor a pulku hospody vystrili. Kdyz budete z dirou v
zaludku pomalu umirat, jiste vas bude tesit myslenka na to, ze vas
domaci teplomer je dokonale zabezpecenej.
Mozna v tom modulu zadna chyba neni. Mozna tam je, ale behem
zivotnosti zarizeni ji nikdo neobjevi. Mozna ji i nekdo objevi, ale na
vase zavlazovani skleniku nikdo nezautoci. Mozna i zautoci, ale
nezpusobi tim valnou skodu. Mezi tim ale budete mit sklenik 2x
vytopenej, jednou kvuli vlastni chybe ve vlastnim softu, podruhe kvuli
praskle trubce.
Dokonala bezpecnost proste neexistuje. Bud to akceptujete, nebo
stravite zivot honbou za iluzi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz