článek o Arduino IDE na rootu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červen 13 20:16:42 CEST 2015

Nezabráníte. Vždycky bude existovat možnost, že je v systému, pokud je
dostatečně složitý, nějaká díra do které se někdo může blbou náhodou trefit.
Před časem jsem blbnul s tím, že jsem nechal probouzet počítač pomocí
magic paketu. Fungovalo mi to pěkně. Po čase jsem na to samosebou
zapomněl a hrozně se pak divil, že se probouzí sám od sebe. Zajímavé
bylo, že se to dělo sice nepravidelně, ale vždy kolem 3. hodiny
odpoledne. Tak jsem to vypnul a byl pokoj. Čerti vědí, co po síti
všechno bloudí, lidi mají divné nápady.

Mrazík