článek o Arduino IDE na rootu

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Sobota Červen 13 20:07:33 CEST 2015

Konkrétní příklad medializovaný nedávno:
Dejme tomu, že hacker objeví, že po přijetí UDP paketu zařízení odpoví
velkým paketem nebo sekvencí paketů. Pak může podvrhnou adresu
odesílatele a přes svou slabou linku způsobí zahlcení reálného stroje,
jehož adresu podvrhl. Pochopitelně těch obětí musí mít více.
Termín je DNS amplification attack.
Útočník vůbec nemusí vědět, co tam běží za software, nemusí ho
analyzovat do hloubky, nemusí mu měnit firmware. Stačí o takových
zařízeních vědět.
L.