Re: článek o Arduino IDE na rootu

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červen 13 09:45:43 CEST 2015

 13.6.2015, 9:39:33

Ne, arduino k tomu neni nezbytne nutne. Ale docela se hodi, kdyz
ty moduly jdou snadno, v rozsahlem sortimentu a dokonce levne koupit.
A ackoliv existovaly moduly i pred fenomenem arduino, tak podle vsech
vyse uvedenych kriteriji je to nebe a dudy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz