článek o Arduino IDE na rootu

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Červen 12 14:18:35 CEST 2015

Hehe, však to všechno shrnuje okřídlené spojení "pokrok nezastavíš".

Jestli ho chápu správně, používá se v situacích, kdy nový produkt je
sice krásně naleštěný a má spoustu nových funkcí, tu svojí prvotní
funkci ale plní hůř, než ten produkt původní.

Jsem rád, že už jsme zde konečně opustili nesmyslný spor AVR vs. PIC a
můžeme se věnovat pořádné debatě. Když už je ten pátek :-)

JMN