článek o Arduino IDE na rootu

Jindroush kubecj na asw.cz
Pátek Červen 12 11:22:58 CEST 2015

Pokud nechapete, ze existuje volba mezi "dobre a pomalu" a "ne tak
dobre, ale rychle", tak jste 'paninzenyr', ktery vidi jen jedno
"spravne" reseni pro vsechny.

Minule jsem cetl a doporucil clanek odkazovany odsud:
http://kcc.misantrop.info/2015/05/21/jednoduche/
Prectete si ho, urcite se poznate ve vete "Arduino je žvatlavé
programování pro zhulence"... ;)