Re: článek o Arduino IDE na rootu

balu balu na k-net.fr
Pátek Červen 12 10:32:42 CEST 2015

S tym suhlasim. Videl som uz par podobnych pripadov aj z hardwarovej oblasti. Chalanisko raz nakreslil tranzistor v zapojeni spolocny emitor v online simulatore a uz je expert na analogove obvody :-)

Ale arduino platforma je vyborna. Mas celu radu lacnych, dostupnych, vyskusanych modulov s velmi jednoduchym programovacim prostredim. Je to otvorene a ked chces mozes ich stale programovat v C alebo ASM.

Su to dva uplne rozlicne problemy.