OT STAV sadrokarton

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Červen 12 09:59:59 CEST 2015

Většinou se dá konstrukce postavit tak, aby TEXy nebyly potřeba. Pokud
profily drží v sobě, aby se daly přišroubovat desky, je to v pohodě.
Většinou se doporučuje, aby profily navzájem ani spojované nebyly, v
konstrukci je potom menší pnutí při změnách teploty.

Třeba místo L-spoje jde profil jen nastřihnout a ohnout - drží i bez
šroubování.

"Nějaký ten" SDK jsem dělal a když už jsem byl nucen šroubovat, bylo to
jen pár opravdu blbých míst a to jsem dělal tak, že jsem desku nejprve
nasucho přitlačil, aby se hlavičky TEXů obtiskly do papíru a pak jsem v
těch místech do desky vyvrtal důlky, aby pořádně sedla.

Jinak skutečný zedník to udělá tak, že desku normálně přišroubuje
(hlavička nehlavička) a víc to nezkoumá. Občas to pruží, občas to
praskne, ale to nevadí - lepidlo a perlinka či obklad to vyřeší.

JMN